PTSF to samorządna i apolityczna organizacja non-profit, która zrzesza studentów i absolwentów kierunku farmacja w całej Polsce.
PTSF dąży do:
Działa ogólnopolsko, z oddziałami (komórkami lokalnymi) w 13 miastach: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Opole, Poznań, Sosnowiec, Szczecin, Warszawa oraz Wrocław.
Tak — PTSF jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Farmacji (EPSA) oraz Międzynarodowej Federacji Studentów Farmacji (IPSF).
Każdy student farmacji (bez względu na rok studiów) oraz absolwent, który chce działać społecznie i angażować się w inicjatywy PTSF.
Rekrutacja odbywa się dwa razy w roku akademickim (na początku semestru zimowego i w okresie wiosennym). Należy wypełnić deklarację członkowską i dostarczyć ją do odpowiedniej osoby (Wiceprzewodniczącego/cej ds. HR w danym Oddziale), a także opłacić składkę.
Tak, członkostwo wymaga opłacenia składki członkowskiej — więcej w tym temacie dowiesz się od Wiceprzewodniczącego/cej ds. HR w Twoim Oddziale.
Tak — członkowie mają możliwość uczestniczenia w wydarzeniach organizowanych przez PTSF, zarówno lokalnych, jak i ogólnopolskich. Czasem mogą występować ograniczenia liczby miejsc, terminy zgłoszeń, opłaty uczestnika itp.
SEP to program praktyk międzynarodowych prowadzony we współpracy z IPSF. Trwa zwykle 2–4 tygodnie i umożliwia studentom farmacji odbycie staży za granicą w aptekach, instytucjach badawczych czy klinikach.
To inicjatywa, która pozwala studentom poznać różnorodne ścieżki kariery farmaceuty — np. prace w instytucjach regulacyjnych, klinice, laboratorium czy akademii. Daje możliwość rozmów z absolwentami i przedstawicielami branży.
Wszystkie maile Członków i Członkiń Zarządu Głównego oraz Koordynatorów Ogólnopolskich znajdują się w zakładce “O nas”.
Tak — PTSF ma sekcję współpracy / partnerów na stronie, gdzie potencjalni partnerzy mogą nawiązać kontakt.
Zgłoszenia zazwyczaj przyjmuje Zarząd PTSF lub wyznaczeni koordynatorzy ogólnopolscy – najlepiej poprzez kontakt mailowy lub formularz zgłoszeniowy.
Nasze motto to: